Jag kom över ett härligt paket med choklad när jag besökte Coop extra för ett tag sen. Det var så jädrans gott. Och det allra bästa var att de kostade enbart 16:90 för ett paket. Köp om du skulle få syn på de!
Visar inlägg med etikett Testade godsaker. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Testade godsaker. Visa alla inlägg
tisdag 1 januari 2008
apelsintryfflar
Jag kom över ett härligt paket med choklad när jag besökte Coop extra för ett tag sen. Det var så jädrans gott. Och det allra bästa var att de kostade enbart 16:90 för ett paket. Köp om du skulle få syn på de!
nya vitlökschips
onsdag 31 oktober 2007
Ny kärlek
Paulúns nötblandning
I fredags var jag på Hälsomässan i sthlm. Intressant och massor med god mat fanns. Jag ville ta kort på allt men det kändes bara pinsamt.
Denna nötblandning fick jag med mig hem. Det kostade 50:- för fem påsar á 100 g. Alltså kostar de bara 100:-/kg. Inte så farligt för nötter =)
Tyvärr vet jag inte vart man kan få tag på de i handeln, när jag vet det lovar jag att meddela.
Världens godaste mjukost??
lördag 20 oktober 2007
Nyttigt mellanmål?
fredag 7 september 2007
Go green salsa barbecue
Jag har sett Go greens produkter i hyllan men aldrig riktigt vågat prova. Nu är det gjort. Jag tog Salsa barbecue. Dat var riktigt gott. Tillsammans med några korvbitar (jag valde Choritzo) och lite squash så blir det en härlig vardagsmiddag. Servera med ris.

Kategorier
Recept,
Testade godsaker
söndag 12 augusti 2007
Lakritsglass
Favorit på ask
Koskenlaskija - starkare smak
Jag har tidigare uppmärksammat denna goda ost från finska Valio. Tidigare gånger jag ätit denna ost har jag blivit bjuden hemma hos svärmor och svärfar och de har alltid haft den röda. Denna gång provades den svarta. Mmm säger jag bara. Mycket starkare smak och fortfarande himmelskt god.
Ost i sallad
måndag 6 augusti 2007
Litchiplommon
Gifflar med ny smak
Champinjonost
Om man gillar champinjoner och bredbar ost vill jag rekomendera denna för den smakar verkligen champinjoner.
söndag 5 augusti 2007
Xider rubarb o granatäpple


tisdag 31 juli 2007
Gul vattenmelon
Gul vattenmelon. Den smakar nästan exakt lika som den röda men den gula har begåvats med betydligt färre kärnor och en aning sötare smak. I like!!
måndag 30 juli 2007
oliver
Alla tre är helt ok. Visst finns det bättre oliver. Dessa var en aning mjöliga, eller smuliga kanske man ska säga. De med chili var det faktiskt lite drag i. Och dem som gillar grönmögelost kommer att gilla de i mitten.
Vitlöksbaguetter
Nu har jag smakat en ny sort av färdiga vitlöksbaguetter. Dessa var precis lika goda som de jag provade från Willys
torsdag 26 juli 2007
mina favoriter
nya chips
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)