Som jag sagt besökte jag storstan i början av veckan och blev väldigt glatt överraskad när jag hamnade i denna härliga klädbutik!! -
Urban Outfitters. Den ligger på biblioteksgatan och trots det är det inte alltför dyrt, puh!! Denna vackra topp är jag sugen på, kanske kommer jag att beställa den =) Kostar 19.99 pund