Visar inlägg med etikett Mode och skönhet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mode och skönhet. Visa alla inlägg

torsdag 26 juli 2007

snygga toppar

Råkade komma över denna tjejs blogg och hon tipsade om en hemsida som heter Asos. Fantastiska kläder hade de!! Dessa plagg vill jag ha, kanske till och med måste ha.



ny älsklingsbutik

Som jag sagt besökte jag storstan i början av veckan och blev väldigt glatt överraskad när jag hamnade i denna härliga klädbutik!! - Urban Outfitters. Den ligger på biblioteksgatan och trots det är det inte alltför dyrt, puh!! Denna vackra topp är jag sugen på, kanske kommer jag att beställa den =) Kostar 19.99 pund