torsdag 9 augusti 2007

Hälsosam lunch

Igår tog jag äntligen ett steg längre och gick in på:


Jag har sett förr att de har haft restaurangen vid N'joy men men... det har inte blivit av =(
På sportköket kan man äta en hälsosam lunch till ett bra pris som är lagad av en hälsosam kock. Så länge man inte äter för mycket behöver man inte vara orolig att man ska bli lite tjock =) Lokalerna var bra och de var handikappanpassade (en arbetsskada jag har eftersom jag lägger märke till det)



Varje dag finns det tre varma alternativ (en vegetarisk) att välja på som ingår i buffén, en soppa, alltid en dagens och en stor salladsbuffé med både marinerade och "neutrala" grönsaker.



Priset är 68:- för lunchbuffén och samma för dagens, soppan är billigare.
Jag skulle vilja tipsa alla västeråsare som har vägen förbi att äta lite hälsosamt!!
Restaurangen ligger vid Friskis och svettis.
Kolla även in deras hemsida

Inga kommentarer: